torsdag 7 november 2013

Entry 126: Dag #8

Igår Onsdag den 6e var det exakt en vecka sedan jag påbörjade testosterone replacement therapy. Det vart lite galet i ordningen här när jag skrev dagarna men idag Torsdag den 7e är dag #8.

Det är lite lurigt för jag är så uppmärksammad på att placebo kan ha en stor roll i vissa tecken så jag avfärdar det mesta med det.
Jag tror det var 2a dagen som jag kände att någon var i görningen, kan inte sätta fingret på det men jag kan relatera känslan till när man går av opiater efter att ha varit beroende,
just det att känslor väcks till liv som man har trubbat av med opiaterna.

Men det var bara dag 2 till 4 som denna känsla besökte mig sedan ebbade det ut.

Visst den här gélen som jag har på recept är första steget och det ska vara skillnad på den och injektioner. Kan inte direkt säga att jag känner någon större skillnad vid alla dom symptom jag har som jag kategoriserat som symptom av testosteronbrist.

Det kan var att det är för låg dos för mig. Vem vet. Det här är ett nytt område för mig.
Jag har aldrig styrt med steroider eller hormoner innan.

Sätter stop där, ska sova.
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar