torsdag 15 september 2011

Entry 88: blabla receptorer

Godmorgon
Detta är en utav dom tomma updateringarna, finns inte mycket att rapportera.
Programmet går bra, står på 110mg, känns OK. Jag är antagligen understimulerad som fan. Det lär märkas, antingen går jag in i väggen och blir en medicinerad fågelholk eller så kanske jag vaknar till lite.

Det känns som att man går och väntar på något som aldrig kommer. Jag har nog tjatat om detta vid ett tidigare tillfälle men det är exakt så det känns.
I mitt fall är det delvis min ekonomi, jag väntar på svar från försäkringskassan vilket jag borde få ett svar på ganska snart hoppas jag!

Jag tror att dom har, eller kommer ta kontakt med alla mina läkare den här veckan. Jag lever på hoppet.
Det går inte att planera ett skit utan att veta vart man står ekonomiskt i framtiden.

Ibland önskar man att man aldrig började leka med narkotikan och allt som hör till, hur simpelt vore det inte att vakna 0600 - gå till fabriksjobbet - gå hem vid 1600 - få en månadslön - betala hyran, maten & bredbandet - kröka sig medvetslös fredag & lördag - göra om saken nästa månad.

Men nää inte fan ska det vara så enkelt, lite måste livet alltid jävlas med en. Men det gör inget, det är lite det som är charmen. Ibland blir det bara en jävla soppa av allt.

Må väl



2 kommentarer:

  1. Hej

    Är det du som plåtat bilderna? Tänkte isåfall fråga om du gått på CRA-terapi och hur det är? Har fått erbjudande om det...

    Tack

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Ja det är jag som har tagit dom.
    Styckena kommer ur häftet "Läkemedelsassisterad behandling av heroinmissbrukare".
    Lade upp 2 till bilder.

    Jag vet faktiskt inte riktigt vad CRA-terapi är för något, får ta reda på lite mer info.

    Mvh

    SvaraRadera