tisdag 17 maj 2011

Testing Testing

Hej Hallå,
Det har då blivit dags att kröna denna blogg/journal eller vad man nu vill kalla det.
Jag migrerade från Suboxonpatientens till Metadonmannen.
Anledningen är inte mer komplicerad än att jag avbröt min Sub behandling och påbörjade Metadon istället.
Du kära opioid, det går inte att ta miste på Suboxonets dubbla budskap och Metadonets raka bud - inte för att jag på något sätt är grann eller fjuttad men det känns att det är en µ-opioid agonist vi har att göra med!

Så den här journalen får agera bollplank, jag kommer fortfarande skriva om samma saker men förhoppningsvis mera innehåll. Jag vet att det var rätt tomt med allt vad updateringar heter på Subpatientens. Ni har önskat mera action från min sida och jag ska inte vara den att motsätta mig!

Det här är första journalantäckningen, klockan är 2317, datumet är 17 Maj och året är 2011.


//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar