tisdag 28 juni 2011

Entry 42: Trött

Idag har bara varit en sådan dag där absolut ingenting extraordinärt har hänt.. och jag känner ingen lust eller ork till att fördjupa mig i något särskilt ämne eller dra några särskilda anekdoter.

Jag är trött, somnade till i kontorsstolen en stund, vaknade genomsvettig och ont i nacken.
Jag borde verkligen göra något åt min nacke.. jag håller huvudet på snekant hela tiden efter att ha somnat med huvudet åt sidan för många gånger så musklerna har tänjts ut på en sidan.

Ser riktigt konstigt ut att gå omkring med huvudet böjt åt ena sidan och folk jag möter frågar om jag har ont i nacken. Nej det gör inte ont, det är musklerna som är utänjda, aja.. får väll gå och lära mig sjukgympa eller köpa en sådan krage dom sätter på patienter som brutit nacken. En sådan stabiliseringskrage.

Hej Svej för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar