lördag 2 juli 2011

Entry 44: Låt mig få komma till tals människa

Ja det är då fan vad allt ska gå och ställa sig på tvären hela tiden, livet har en tendens att göra det om man inte är född på en jävla räkmacka med silversked uppkörd i röven.
Sanna mina ord.

Nu är det helg, igen. Då får man lite sovmorgon och kan sitta uppe och inte göra ett jävla någe för att sedan gå och lägga sig när det börjar ljusna, sova ett par timmar och sedan vakna i god tid till metadonfrukosten. "Metadonfrukosten" har jag börjat kalla det.
För det är en frukost då va, för jag vaknar ju oftast runt 1200 och en timme senare är det Metadondags så det blir en metadonfrukost.

Man borde slänga ihop en ramsa och en jävla jingel..

Nu ska jag sova.
//MM

2 kommentarer:

  1. Har du läst hur blir man narkoman? -och hur hindrar vi det? av Ted Goldberg? Annars kan jag rekomendera den, tyckte att den var väldigt bra på att diskutera missbruksfrågorna ur lite olika perspektiv. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset det ska kollas upp.

    SvaraRadera