måndag 25 juli 2011

Entry 62: Rättspsykiatriska

Godmorgon godmorgon jag hoppas ni mår bra allihoppa.
Det är tidig måndagmorgon, klockan är drygt 0300.

Och jag har ingenting att skriva om, det har vart en relativt o-händelserik helg, en familjemedlem fylde år så det var lite festligheter, inget för galet bara familjen och god mat.

Jag klipte mig själv med hårtrimmern, vart väll helt OK resultat, jag tror jag missade lite men det är lätt att ordna. Jag är inte lika fåfäng med håret som jag en gång i tiden har varit.
Jag har fått allt mörkare hår ju äldre jag blir och tjockare också för den delen, man kunde ha virkat en hel vintermössa av allt hår.

Nog om det.
Den här veckan vet jag inte riktigt vad som händer, jag väntar på att mitt program som frivården har satt upp åt mig ska börja. Något som jag inte ser fram mot.
Varför jag inte gör det? Det har jag förklarat i ett tidigare inlägg här.

Jag antar att jag snart får brev från läkarna om nya tider där dom kollar lungorna, hjärtat och blodvärdena.. det var ett tag sedan jag var på en sådan undersökning nu.
Allt såg väll rätt skapligt ut vid senaste kontrollerna, ingen infektion i blodet kvar, hjärtklaffen samt pacemakern fungerar, det var något värde som var förändrat men inget han sade något speciellt om vid senaste kontrollen.

Något som jag verkligen måste börja med är motion, jag har i dagsläget INGEN motion alls. Jag blir andfådd av att gå i trappan och detta är inte bra för mig som ändå är hjärtopererad och allt vad det innebär. Jag borde vara ute och springa i skogarna.
Nej jävlar jag måste ändra på det.

Jag har följt en karaktär vid namn "pingstprofeten" på youtube, ni kan kolla upp honom då hans konto med tillhörande videor ska finnas kvar. "pingstprofeten 2" tror jag att han går under.
Jag älskar hans videor,  och historien bakom detta är att han tydligen sitter på rättspsyk idag. Jag tror att han lades in för nästan exakt 1 vecka sedan idag. Det är iallafall vad han skrev.
Men kika gärna på hans videor och betrakta en riktigt orginell människa som då fan inte skäms för att sätta sin synvinkel i fokus för nu och all framtid så länge hans youtube konto finns kvar.

Jag kommer skriva mer om honom och hans videor i ett annat inlägg.

//MM

//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar