onsdag 31 augusti 2011

Entry 82: Pengar och frivården

Varför har jag pengar och frivården i samma mening vet jag inte.
Saken är den att jag inte alls kom överens med min övervakare, eller kom överens är fel ordval - vi hade inget gemensamt och samtidigt har jag ingen större lust att sitta och fika med någon jag inte känner och låtsas prata om intressanta saker.

Vore jag påtänd och grann så hade jag inte brytt mig för fem öre, men då jag är nykter nuförtiden så är vissa saker helt enkelt jävligt jobbiga till och från.

Jag är ju tvingad till att träffa min övervakare varannan vecka eller så, det blir så påtryckt så det blir bara konstigt att sitta där.
Jag vet inte riktigt hur frivården ser på att låta mig välja någon som jag känner att ha som övervakare.. jag vet att det har gått förr iallafall - med vissa restriktioner.

Vi får se.

Har inget mer att skriva just nu.

//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar