måndag 24 oktober 2011

Entry 106: Bad Taste

Goddag
Jag kom av någon anledning att tänka på den gamla klassikern Bad Taste som jag såg som lite unge tidigt nittiotal. Jag älskade filmen då och gör det fortarande. Den måste ses för att förstås.
Sedan måste man nog ha en viss humor för att se filmen för vad den är.

Går man in med förväntningar på en påkostad actionrulle så går man nog därifrån rätt besviken måste jag säga. haha. Ja ni som har sätt den förstår vad jag menar.

En scen ur filmen;
http://www.youtube.com/watch?v=0af6H0Y_N8E

Den filmen var en milstolpe i mitt unga liv då jag länge hade film och filminspelning som stor hobby.
Vi var ett gäng som delade samma passion och vi producerade hundratals småfilmer, animationer och tog redan producerade tvinslag, filmer, serier och vi gjorde våran tolkning av det.

Några av mina bästa barndomsminnen kommer från den tiden då vi flitigt använda våra familjers videokameror och spelade in våra filmer.
Brorsan och jag har digitaliserat den större delen av alla kasetter men det finns fortfarande kvar, vi spelade in MYCKET..
Det är uppenbarligen inget jag kommer lägga upp på internet för alla att se då det skulle förgöra den lilla anonymitet jag fortfarande har. Men vem vet. Den som lever får se som dom brukar säga.

Kolla på Bad Taste klippet och njut. :)
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar