tisdag 4 oktober 2011

Entry 99: Munchies

Under mina år då jag drack lite för mycket alkohol och rökte brass så var en favorit just chips och dipp, enkelt att ha och äta på dagarna ut.
Har kommit in lite i gamla spår.

Idag tog jag en liten whiskey till och med. Det smakade helt OK efter att ha avstått i över 1år.
Men det blir inga alkoholbinges mera för mig, jag börjar bli alldeles för gammal för det känns det som.
Man är inte 20 längre då man orkar hålla igång 7 dagar i veckan utan att ens få ett besök av bakfyllan. På äldre dagar får man tillbaka ett par smällar för varje fylledänga man kör..

Köpte en salsa, hittade inte hot så fick bli medium och jag måste säga att jag känner ingen hetta alls, den smakar OK men hettan finns inte där.

Det är allt jag har att skriva för idag.
//MM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar