torsdag 13 oktober 2011

Entry 100: Allt jag äger

Jag hade tänkt använda mitt 100e inlägg till någon bra nyhet men allt tar sån jävla tid.
Det känns som att jag försöker göra saker på "rätt" sätt men allting tar sån jävla tid.

Till exempel så utför jag inga kriminella handlingar idag (mot röd gubbe och andra skitlagar borträknat) och jag går genom dom korrekta myndigheterna.
Som min sjukskrivning, min läkare har skickat in läkarutlåtanden men det tar sån tid att få svar på hur ens framtid ska bli.

För det hänger verkligen på en skör tråd hur ens framtid ska kunna se ut.
Ingen ekonomi = Ingen framtid.

Jag sköter mitt Metadonprogram, jag fuskar inte på proverna, jag använder inga droger vid sidan av mitt Metadon och mina andra mediciner även fast jag för det mesta har god jävla lust men nej jag vägrar gå ner på den vägen igen så jag biter i det sura äpplet och hasar mig fram dag för dag i väntan på svar från myndigheter.

Så det vart ju ett jävligt roligt 100e inlägg, där jag sitter och surar över dagssituationen. haha.

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, kanske går jag och köper ett par pilsner.

Hej
//MM

2 kommentarer:

  1. Hej skulle inte du kunna skriva om hur man får tag på heroinet? dvs vad händer efter att man fått ihop pengarna för det?

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jo det är väll något jag skulle kunna skriva lite om i en post. Det är inga större konstigheter men jag skriver en post om den proceduren nu i dagarna.

    //MM

    SvaraRadera