fredag 4 november 2011

Entry 110: Nytt Snus, Knekt

Kamrater,
Klev in på min matbutik idag för att köpa diverse provianter och när jag stod i kassan och orkestrerade så var mitt vanliga snusmärke Kronan slut.
Jag såg då ett nytt märke som jag inte har sätt tidigare, nämligen sk. Knekt och jag är alltid öppen för nya alternativ köpte då en dosa av detta snus.

Till utseendet har den rundare former samt är något mindre, påminner lite om en femininare variant av snuslock. Men vem bryr sig om dosans utseende det är väll smaken man verkligen bryr sig om.

Tja vad ska jag säga, den har en säregen arom mer än så kan jag väll egentligen inte säga..
Jag kan inte riktigt placera aromen, är det någon typ av laktrits? Någon växt? Saneringsmedel?

Det smakar dock inte lika mycket som det luktar dessutom rinner inte snuset så mycket vilket jag tror räddar det ganska mycket.
Jag kan inte säga att det smakar illa för jag kan sanerligen snusa upp hela dosan utan några problem vilket jag även kommer göra.
Men om jag kommer köpa den i fortsättningen?

Jag vet inte, jag kommer köpa en Kronan imorgon och finner jag mig i en situation som denna igen så kan jag tänka mig att köpa en till dosa.
Jag måste också ge hänsyn till att detta är första dosan av detta märke jag snusar och jag har snusat kanske 1/4 del av snuset så vem vet det kanske visar sig att jag blir tvärtorsk!

Ha det fint.
//MM

1 kommentar:

  1. knekt äger knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt knekt

    SvaraRadera