söndag 29 januari 2012

Entry 116: Brist på

Godkväll kamrater
Ännu en gång har jag låtit den här sidan ta baksätet.
Jag har varit alldeles för upptagen med att leva det vanliga livet för att lägga energi här men det har förhoppningsvis vänt nu.

Har en nära familjemedlem som inte riktigt har hälsan i behåll just nu så mina tankar går ut till denna älskade person.

Jag blev nekad sjukersättning från försäkringskassan efter att ha velat fram och tillbaka i många många månader. För att summera det så säger dom i sitt utlåtande att mina hinder inte är hinder nog att få sjukersättning över.

Jag kommer inte gå in på djupet vad jag tycker om försäkringskassan i det här inlägget men dom har inte riktigt bra koll på saker och ting och verkar tro både det ena och andra och vägra inse vissa saker.
Det har varit mycket skit kring FK och jag förstår vart all kritik kommer ifrån.

I mitt fall spelar det inte så stor roll just nu, jag får leva vidare på min existens minimuminkomst och hoppas på det bästa att jag en dag i framtiden kommer kunna arbeta med något som ligger mig varmt om hjärtat. Men det är mer en dröm än något annat.

Ha en bra helg
//MM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar