fredag 1 november 2013

Entry 123: Dag #2, två doser under bältet

Tog min andra dos testogél samt Levaxin idag.
Jag har varit rätt så trött hela dagen, sovit mycket. Somnade rätt så sent och sov inte så länge men jag brukar ändå klara mig men idag så gick jag och la mig på soffan och somnade igen och vaknade på kvällen. Drömde en jävligt skarp dröm, det var ett tag sen sist.

Imorgon eller tekniskt sätt senare idag så åker jag till programmet och hämtar mitt metadon och övrig medikamente som ska hålla mig kry och funktionell i ett par dagar.
Eventuellt åker jag förbi bolaget och köper med mig lite vin hem till helgen, vi får se om jag får tid över.

Jag väntar på brev eller paket från ett par shoppar på internet, bland annat från pink mule och elcigg.
Utan att gå in på det för mycket så är det juice + tillbehör till min vaporizer som är ett flitigt använt don hos mig.
Mer info om det kommer imorgon/idag Fredag då jag förhoppningsvis fått åtminstone 1 av de 2 breven.

Tills vidare, ha det fint.
//MM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar