tisdag 7 juni 2011

Entry 20: Det eviga styrandet..

Jag verkar inte komma ifrån styrandet och donandet, alltid ska det vara "något" som fixas med eller på annat sätt "förbättras".
Jag har nog tendenser till OCD med en nypa beslutsångest. (jag kommer inte på namnet)
Fan ska vi diagnostisera allting för, jojo jag hajar grejen med att det blir smidigare att dela in olika data i olika fack för att enklare få helhetsbilder och kunna ge behandling utifrån dessa "mallar".

Min favoritsida med sjukvården är medicin. Jag tycker om medicin. Jag fascineras av medicin. Jag har även haft en karriär inom medicin där jag utövad en hel del forskning.

Medicin och människor, hur människor fungerar under vissa rådande tillstånd.

Jag ville med det här inlägget i min journal tala om att journalen är under uppbyggnad (eventuell flytt) så jag kommer ändra om endel på sidan de närmast kommande dagarna.
OBS Inga inlägg, kommentarer eller liknande kommer försvinna OBS

Fred
//MM

PS. Tycker ni att någonting ser förjävligt ut eller att det blir jobbigt att läsa så skriv gärna ner ett par ord så jag vet. Ni kan skriva vad ni vill jag läser allting och ger svar om ni vill sådanna ha.
Just nu eftersöker jag då kommentarer om sidans utseende, om det ser förjävligt ut eller oläsligt osv .DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar