torsdag 9 juni 2011

Entry 23: Tandvärk

Måste följa min kvota och posta minst 1 inlägg om dagen.
Jag har inte så mycket att skriva om just nu, det har varit en sömnig dag.
Kom till kliniken i tid, drack min snaps Metadon, fick mina Sobril och åkte hem. Träffade inte på några gamla bekanta vid kliniken.
Utöver det har jag sovit rätt mycket på dagen, skönt som fan!

Min förbannade jävla tand jävlas med mig, om vartannat gör det förbannat ont, sådan smärta som gör en illamående.
Försöker bota det med Alvedon, rätt komiskt - man äter en av dom tyngsta smärtstillande preparaten - Metadon - men ändå hjälper det inte och jag sitter och knaprar Alvedon. haha.

Att borsta tänderna avlastar smärtan för ett slag, likaså att gurgla med sådan tandhälsovätska - Flux.
Dock vet jag inte hur bra det är i längden att gurgla med det flera gånger om dagen..

Och nu bara jag skrev om det så har smärtan slagit på i ny växel igen.. lika bra att dra ut fanskapet om den ändå ska jävlas. Jag bryr mig inte om ett par färre tänder i käften.
Håller detta kort, kan inte skriva och ännu mindre tänka med den här smärtan.

Peace, Fred, мира..

//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar