måndag 20 juni 2011

Entry 34: Missade en dag

Jag gled ifrån min regel här, jag skulle åtminstone trycka ett nytt meddelande om dagen.
Jag har kännt mig lite av banan under hela helgen egentligen, det började i tor-fredags, jag kan inte sätta fingret på vad det är men lite av banan. Inte 100% ballanserad.

Idag (måndag) bär det av till hjärtkontroll på sjukhuset, eller jag ska väll säga pacemaker kontroll då det är pacemakern dom ska kolla vad jag vet.
Hjärtat har dom redan kollat nyligen med ultraljud och det ska visst ha sätt oförändrat ut. (vilket får antas gott i detta fallet)

Men pacemakern hade visst vid förra kontrollen några siffror som såg konstiga ut. Det var något sådant, jag vet inte exakt vad för siffror.
Och det föder ju endel ångest, jag känner mig OK tror jag. Det blir så lätt att man sitter och letar efter symptom och så överanalyserar man minsta lilla grej. Det gör varken mig eller mitt hjärta gott, så jag försöker verkligen att bara ta dagen som den kommer och försöka förbättra mig i livet.

Det går nog bra men jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte är nervös inför besöket.

//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar