tisdag 21 juni 2011

Entry 35: Seeghet..

Fan jag känner mig så jävla omotiverad till precis allt. Jag har svårt att finna någon vettig poäng med något, utan en vettig poäng vad fan står man med då?
Visst det kan vara mitt hopp från 300mg Efexor till 150mg - den chansen finns ju alltid när det kommer till sådanna här difusa psykiska symptom. Det är inte så illa ändå.

För att skifta fokus till någon annat, var på kontrollen av pacemakern igår blir det nu, i måndags och värdena såg stabila ut.
Det var något värde som var lite högt förra gången, något värde som beräknar motståndet i själva den elektriska signalen. (Jag spekulerar hejvilt nu)
Men det värdet låg visst idag på ungefär samma som förra gången så det var helt OK, kardiologerna kände inte att det behövde korrigeras just nu då min pacemaker är något speciell.

Eller elektroderna (de två kablar som går ut ur pacemakern och in i hjärtat) är placerade på ett väldigt speciellt sätt eller position hos mig som gör det hela lite extra avancerat så dom vill helst inte gå in och ändra på saker i onödan så att säga. IOM att värdet var stabilt idag.

Fan jag minns inte vad jag hade för blodtryck, det var rätt lågt men jag kan inte minnas vad det var, får ta reda på det.
Men det låga trycket kan bero på de hjärtmediciner jag äter (jag äter Metoprolol och Enalapril - För er fass knarkare) så det var det ingen fara med.

Det känns alltid bra att gå ifrån en kontroll med bra resultat. *ta i trä*
Jag hoppas mina koncentrationsprover dyker upp snart... har stått på 80mg och stampat ett bra tag nu och jag börjar känna att apan på ryggen börjar bli otålig och knarksugen. Vilket inte är bra då apan är förjävla lömsk.

Nu ska jag slänga i mig min nattdos Sobril och Lergigan.
Hadet
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar