onsdag 22 juni 2011

Entry 36: The Ecstasy of Gold

Kamrater,
Livet rullar på i sin takt, imorgon bär det av till Frivården igen för ett andra möte och då ska det antingen bestämmas vilken typ av program jag ska genomföra då tingsrätten dömde mig till övervakning samt "speciell behandling" mot narkotikamissbruket.

Jag tycker själv att jag har missbruket relativt tyglat mha Metadonet. Visst jag har varit extra drogsugen på senare tid men jag har inte gett efter för suget, ännu.
Jag är inte blind till det faktum att det skulle gagna mig med ytterligare program vid sidan av substitutionsbehandlingen.

Vi får se hur det blir.

Jag tänkte ta upp ämnet "dokumentärfilm". Jag personligen är tvätorsk på allt vad dokumentärer heter! Jag älskar dokumentärer, så enkelt är det.
Jag tycker om politiskt, natur, krig, narkotika & brottslighet, ja i princip allt. Speciellt drog & brottslighet så jag kommer skriva ner en lista på dom jag kan minnas mig ha sätt så kanske man får ut en fin liten lista och kanske kommer det fram några jag ej sätt hittils eller glömt av.

Tills vidare
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar