fredag 24 juni 2011

Entry 37: Midsommar, knark och kvinnor

Inte nödvändigtvis i den ordningen..
Jag är fruktansvärt knarksugen idag, något så enormt! Jag associerar misommar med fylla och leva rövare. Förra året låg jag inlagd på sjukhus vid den här tidpunkten, låg och kämpade för mitt liv.

Året innan det minns jag inte vad jag gjorde.. och det är ett tämligen väl förekommande, att inte minnas vadfan man har gjort. Det betyder att spriten flödade och amfetaminet forsade i venerna tillsammans med heroinet.

Just att panga i sig en fet panna tjack och vara ute och festa hela natten kanske inte låter särskilt frästande för majoriteten men för mig för det med sig rysningar och ett enormt drogsug.
Jävlar vad kul man har haft genom åren!

Det är hög tid att byta kapitell nu, men hur gör man när man har levt såhär i såpass många år.. hur stänger man bara av dom känslorna?
Jag hade bestämt att jag skulle hem till en nära vän idag, men jag vågar inte, jag vågar inte bege mig in till centrum för jag litar inte på mig själv. Jag är såpass drogsugen så att risken för återfall finns och jag litar inte på mig själv i det sammanhanget ännu.

Det känns jävligt trisst att inte åka in till sin polare och ha trevligt utan alkohol men har jag väl tagit beslutet att vara nykter till 110% så måste jag stanna hemma för annars riskerar jag återfall med alkohol eller narkotika.
Länkar en låt som får en lite nostalgisk.
(Jävlar jag missade updatera en dag igen, har bestämt att jag ska hålla hårt på att updatera den här journalen åtminstone 1 gång per dygn!)

//MM
http://www.youtube.com/watch?v=j_t0lHHH5FU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar