tisdag 5 juli 2011

Entry 48: Äntligen

Äntligen fick jag en dosökning av Metadonet, jag antar att mina provsvar hade kommit in så dom såg att en dosökning var något man kunde göra.
Något sådant, jag är inte insatt i den "laboratoriska" biten med det hela.

90mg Metadon idag iallafall vilket känns bra, ingen direkt skillnad i mående ännu förutom småting vilket jag skriver av som placebo.
Jag tror dom får öka mig i dos med 10mg per 5e dag eller liknande, så jag hoppas det gäller fortfarande då jag måste högre upp i dos tyvärr.
Eller tyvärr är väll inte rätt ord då jag inte märkt av några negativa effekter av Metadonet, enbart jävligt mycket bättre mående än på horset och tjacket.

Jag känner ibland att jag borde vara mer "närvarande" i livet, det blir så lätt att man bara flyter med, om ni förstår vad jag menar.
Det är något jag ska börja jobba på, jag kan inte säga att mitt liv har en speciell brinnande mening för tillfället.
Förstå mig rätt, jag tycker absolut inte synd om mig själv eller ältar om hur piss allting är och allt vad folk gör, sådant är enbart patetiskt. Gör något åt situationen då om det är så jävla hemskt så du måste få det sagt till alla du kommer i kontakt med.

Jag menar att jag inte har något som driver mig frammåt, driver mig till att bli bättre som människa. Låter jävligt märkligt, det är inte så att jag ska börja sälja kristallvatten och fan vad det heter. ha ha ha.

Nu ska jag ta Sobril och Lergigan och luta mig tillbaka till någon dokumentär.

peace

2 kommentarer:

  1. Kristallvatten är det sånt som ska vara nyttigt. Vet en gammal trög tjackis som åker 5-6 mil för att köpa detta "hälsovatten", som om det skulle göra någon skillnad när han lever på tjack och en findus färdigrätt i veckan.

    SvaraRadera
  2. Hehe,
    Jag syftade på "joniserat vatten" - kristallvatten var kanske inte rätt ord men du förstod vad jag menade. Sådant hokuspokusvatten iaf.

    Finns folk som svär upp och ner att det kan bota allt ifrån cancer till diabetes..

    SvaraRadera