onsdag 6 juli 2011

Entry 49: Bara för dagens skull

Jag har egentligen ingenting att updatera om, och jag känner inte direkt för att dra igång någon diskussion så detta får bli en snabb updatering bara.

Andra dagen idag som jag står på 90mg, känner inget direkt speciellt, ibland kan jag tycka mig känna en förhöjning men det skriver jag av som placebo som sagts tidigare.
Om jag ska spekulera grovt så tror jag att runt 110mg kommer vara en dos som kommer ge positiva effekter.  Fråga mig inte varför för det har jag inget direkt bra svar på.

Är trött, somnade till någon timme framför TVn nyss och nu sitter jag här framför datorn och noddar.
Så jag tar det kort och got. Ta hand om er och låt inte livet rusa förbi sådär.
Det är ingen rolig situation att vara i när man en dag vaknar och inser att 15-20år av ens liv är borta, poff, minns knappt något av dom åren, var det verkligen jag som levde?

Och kamraterna man växte upp med har familj med barn och hela den rullen,
kanske inte alla men många nog för att få en att tänka till en extra gång.

/MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar