onsdag 13 juli 2011

Entry 53: Skiner med sin frånvaro

"An monkey, after getting drunk on brandy, would never touch it again, and thus is much wiser than most men."

God eftermiddag, kamrater.
Det har varit tyst i journalen i ett par dagar. Vilket strider mot mina interna regler här då jag faktiskt ska updatera minst 1 gång om dagen även om jag bara skriver en rad, någon form av skit ska upp dagligen.


Utan att gå för djupt in på anledningen så gick en gammal familjemedlem bort i helgen efter en tids sjukdom. Jag har helt enkelt varit med mina nära och kära genom den här tiden och kommer fortsätta med det.
Men jag tror inte att jag ska ha några problem med att plita ner ett par bokstäver om något random skit.


Tills vidare, jag är tillbaka så den som är intresserad får börja kika in på siten igen, den kommer updateras minst en gång per dygn som sagt! Så spara länken, lägg den i bokmärkena och kika in.


//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar