torsdag 11 augusti 2011

Entry 72: Dag 2 utan Venlafaxin

Godkväll
Ja idag var dag 2 utan venlafaxin och det är fortfarande stabilt.
Jag tyckte att jag kände att pulsen vart lite oregelbunden inatt, vilket jag isåfall avskriver som symptom då Venlafaxin påverkar noradrenalinet bland annat och det har inverkan på hjärtfrekvens/puls och tar man då bort det verksamma ämnet så är det rätt logiskt att pulsen går ner en aning.

Idag känns det dock inte av något.
Ingen ökad ångest vad jag kan märka, jag äter ju Sobril så det har kanske lite med det att göra också.
Jag börjar känna lite, lite gran att den här "dimman" lättar, man är inte lika nollad, eller jag är fortfarande rätt neutral till allt men det börjar lätta lite gran vilket är väldigt positivt!

Så är det med det, det finns inte så mycket mer att säga om det.
Imorgon är det fredag och jag tar hem Metadon och Sobrildoser över helgen i vanlig ordning, jag hoppas att dom har fått in blodproverna så jag får en höjning på Metadonet! Det skulle vara härligt.
Vi får se.

//MM

http://www.youtube.com/watch?v=KHdoBiKCjw4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar