lördag 13 augusti 2011

Entry 75: Dag 4

Dag 4, eller snart om 55minuter är det officiellt den 14e.
Idag har jag haft förhöjd ångest och jag har varit trött så in i helvete, jag har säkert sovit 11-12h från inatt och ett par timmar här och där på dagen men jag är fortfarande lika jävla trött när jag vaknat.
Det är inte så att jag har sovit för mycket för det har jag verkligen inte gjort inatt iaf.

Jag vet inte om det här är symptom från venlafaxinet, troligtvis är det så men det är verkligen inte kul. Det har förstört i princip hela helgen för jag har varit alldeles för trött för att göra något, klarade inte ens gå till affären.

Förjävligt att vara ångestladdad och trött men det gör mig bara mer inställd på att bli kvitt den här jävla medicinen Venlafaxin..
Att börja ta tabletterna igen pga överjävlig ångest eller vad det nu kan vara skulle kännas som ett stort nederlag ärligt talat så det vägrar jag göra. Det är ingenting mot opioidabstinens, verkligen inte ens i närheten.

Jag är mest förbannad för att det har förstört helgen. Jag kan vara ångestladdad och trött, jag bryr mig inte för just nu jag har ändå inga åtaganden jag måste göra.

Så är det och så blir det.
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar