torsdag 18 augusti 2011

Entry 79: Dag 9

Kamrater

Venlafaxinet är jag nog mer eller mindre av med vid det här laget.
Visst jag sover fortfarande lite halrisigt, vaknar upp 3-4gånger per natt men utöver det så har allt annat lagt sig. Jävlar vad skönt att bli av med den här medicinen!

- Rekomenderar er alla som går på någon SSRI/SNRI och som känner att medicinen har hjälpt och att ni har behandlat eran depression eller ångest eller vilken anledning ni nu har till att äta medicinen i fråga.
Jag rekomenderar er alla att våga ta steget och sluta med medicinen, det är oerhört givande, man får tillbaka känslor som man inte hade en aning om att man hade. På ett positivt sätt!

Nog om det nu, känns som att jag har tjatat nog om Venlafaxinet för ett tag.
Vill någon ha råd angående SSRI/SNRI så går det bra att skicka ett meddelande/kommentar eller ett email som vanligt.

Venlafaxinet var en krycka ett tag men till slut vart det bara ett hinder. Det hindrade Metadonet att fungera till 100% och det var den största anledningen till varför jag ville bli av med skiten.

Lite privata problem har uppkommit så missar jag en dag så är det för att jag har fullt upp med situationen så jag har inte hunnit.
Det är ju ändå för min egen skull jag skriver här, för journal inför framtiden och dom planer jag har.
Men jag kommer updatera som vanligt.

Med det sagt, ta hand om er och era nära!
//MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar