måndag 22 augusti 2011

Entry 80: All tid i världen..

Det var ett par dagar sedan jag updaterade här, jag vet.
Jag har varit upptagen med annat, där ljög jag, jag har inte varit upptagen alls utan bara jävligt slö och inte orkat updatera.

Jag vet inte, det känns som att jag går och väntar på att något ska hända för som det är nu så händer det inte ett jävla något. Jag har väntat på besked från försäkringskassan i drygt 3 månader hur det blir med mina pengar. Och utan pengar kan jag inte göra några planer, alls.

Metadonprogrammet går bra, jag väntar på en doshöjning men det kan det inte bli talan om innan jag har träffat min beroendeläkare vilket jag ska göra i början på nästa månad.

Jag vet inte, jag antar att jag är så jävla utråkad bara. Det händer absolut ingenting som stimulerar mig känns det som. Ibland tänker jag tillbaka på tiden i missbruket, det fanns aldrig sånna här perioder då. Aldrig.

Jag vet inte hur jag ska klara av att leva såhär understimulerad.. jag måste göra nått åt det och det snart för annars känns det som att det kvittar och man lika gärna kan börja skjtua heroin igen för att få utlopp.

Och det är ju ingenting jag innerst inne vill göra.
Hoppas ni mår bra.

peace
//MM




1 kommentar:

  1. Det är lätt att måla upp en romantiserad bild av drogerna/missbruket när man varit ren ett tag, men det är inget att ha, du har ju med insett det säkert mer än en gång och det är ju därför du tagit dig ur det och kämpat på i flera månader, tänk på att du gjort det av en anledning.

    Har själv kommit ur en svacka som varade ett par veckor under sommaren, bara för att inse det man alltid gör, att det är totalt meningslöst, bränt en massa pengar, gjort sina vänner/föräldrar besvikna och allt det där. Du får hitta lite aktiviteter, skjuta heroin är dock inte en av dom

    SvaraRadera