söndag 20 november 2011

Entry 113: Smack!

Jag vaknade precis upp, klockan är 1253, söndag.
Okej, jag har en återkommande dröm som följer mig om och om, hela tiden.
Den handlar om heroin, jag har på något sätt fått tag på en rätt stor kabbe horse (0.2 gram Heroin) och som sagt kabben är rätt stor och saftig.

Det är vitt heroin, smack så jag häller i den här härliga kabben i ett litet lock till en flaska och sedan sprutar ner vatten och löser upp heroinet. Sedan laddar jag verktyget med denna gyllene lösning med smack och redo att slå i mig fixen PANG!...


Där vaknar jag upp.
Jag får genast en helt obeskrivligt nedstämd känsla, Mycket ångest.
Det känns som att någon slår i mig narcan för att komma ur en opioidöverdos, fast man är inte döende bara jävligt fin och så kommer någon och förstör ruset helt och hållet.


Det kan vara svårt för er som aldrig dribblat med heroin att förstå riktigt hur den här känslan är.
Men jag kan säga det att det är ett förfärligt sätt att börja dagen på..

Jag var bara tvungen att dela med mig av den här drömmen. Jag har blivit sagd att det är bra att prata om sina drömmar så.

Mvh
//MM


4 kommentarer:

  1. Usch ja. Har haft liknande drömmar och det känns inte alls så jävla roligt att behöva stiga upp och inse att de var en dröm. Suget, känslan och sorgen/besvikelsen sitter kvar

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju en återkommande dröm, när jag precis slutar så drömmer jag om heroin varje natt, får dock heller aldrig i mig skiten. När jag satt på hem så pratade jag med andra heroinister och de hade likande drömmar, och de fick heller aldrig i sig sakerna. Nu när man varit ren ett bra tag så återkommer drömmen inte särskilt ofta. Skönt det, så jävla frusterande att tro att man har heroin framför sig och så går allt åt helvete. Typiskt att livet alltid ska jävlas med en på någon sätt, inte ens i sina drömmar kan det gå som man vill.

    SvaraRadera
  3. Eller hur. Ja du, bästa sätt för att försöka få bukt med hela grejen är väl att berätta om de för andra, som du gör, och hoppas att drömmarna avtar eller försvinner med tiden, allt eftersom tiden som drogfri ökar. Kämpa på.

    SvaraRadera
  4. Om ändå du hade tillgång till samtalsterapi med en psykodynamiker. Psykodynamiken har extremt mycket att erbjuda inom konstruktiv drömtydning.

    Detta är ett klart undermedvetet tecken på att något i din "själ" inte rimmar rätt med att mosa avtryckaren på en kanyl rakt in i cirkulationssystemet.

    SvaraRadera