tisdag 24 juli 2012

Entry 120: Ärade kamrater, Välkommen.

Efter lång tids tystnad är jag åter här, det känns inte som att det slutade riktigt bra senast.
Varför inläggen slutade är inget konstigare än att livet han ifatt mig och jag har haft fullt upp
med att styra med saker i mitt liv.

Jag går fortfarande kvar på Metadonprogrammet, 120mg per dag och det fungerar rätt skapligt.
Jag skulle ju gärna se legalt heroin introduceras på Sveriges marknad, i dessa opioidprogram.
Det kommer komma ett längre inlägg om den potatisen vid ett senare tillfälle.

Har börjat komma igång med lite träning också, ska väll börja ta tag i det här viktproblemet på riktigt.
Lade på mig bortåt 40-50 kilo på väldigt kort tid. Till en början tack vare hälsosammare leverna då jag tog tag i mitt missbruk och sedan pga alla mediciner, metadonet främst.

Avslutar där.
Så jag har inte försvunnit, nya inlägg kommer dyka upp.
Kika tillbaka om en vecka eller två så har jag kanske hunnit komma igång lite.
(Om inget annat kommer mellan)

Ha det bra.
//S

8 kommentarer:

  1. Undrade vart du hade tagit vägen. Trevligt att få läsa ett nytt inlägg från dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Livet har en tendens att inte gå som planerat i alla lägen. Mycket har hänt i mitt liv på relativt kort tid så mycket har hamnat utanför och ett av dessa var desvärre mitt dokumenterande i skrift. Men nytt kapitell med nya mål!
      Ha det fint!
      //MM

      Radera
  2. hej! jag skulle behöva få lite råd av dig. kan man maila eller nåt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu svarar jag väldigt sent men om du mot förmodan skulle se detta så kan du kontakta mig här, eller ännu bättre skicka iväg ett mail till hollowbin@gmail.com så tar vi det därifrån. Ha det fint!
      //MM

      Radera
  3. Hej du har en väldigt intressant blogg, tänkte bara säga det. Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå,
      Tack ska du ha.
      Jag dokumenterar sånt som händer det kan vara precis vad som helst men vissa saker brinner jag givetvis starkare för och det är nog tydligt speciellt här.
      Jag är på en bättre väg idag än vad jag har varit på länge och jag hoppas det kommer ge dom resultat jag hoppas. Det kommer tas upp i inlägg framöver.
      Ha det fint!
      //MM

      Radera
  4. Nu undrar jag igen vart du tagit vägen. Hoppas allt är bra och du är oki-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Det har varit lite struligt på flera håll. Det börjar lugna ner sig och jag börjar få en bättre syn på vart jag vill och hur jag ska ta mig dit. Kommer fókusera på det och mina inlägg kommer visa mycket av det framöver. Ha det fint!
      //MM

      Radera